Tom

|
Kom op nou je moet toch ook iets negatiefs ondervonden hebben ..
|
|
|
|
Japairman

|
heb je ook je low-end prestaties kunnen testen, meer of minder of maakt niet uit betreft de power , sturen zal dan ook wel vlotter gaan maar dat bedoel ik niet.
|
|
|
|
Dat ie niet uit de lucht valt dan met zoveel depower, maar in iedergeval goed nieuws! Kan niet wachten.........
|
|
|
Alex.....
Gast
|
Goed man, ik wil ook!!!!!!!!!!!
Fer, had je gewoon die north Bar van erikkie gebruikt? naish zijn 5th element is er toch nog niet!
|
|
|
KiteDemon

|
Jongens, het verslagje is nu volledig en af.
En Jap,
De lowend is hetzelfde als de standaardlijnsetup. Het bereik wordt wel drastisch naar boven uitgebreid.
|
|
|
JorritW
Gast
|
Leuk verhaal Fer!
|
|
|
Erik Verhe1j

|
tof man.. weet iemand of er een set te koop komt waardoor je het gewoon op je oude bar kunt zetten.. beetje veel geld zo'n nieuwe bar!
|
|
|
Joren

|
zo te horen krijgen we straks alle onveilige spots weer terug ;D
|
|
|
KiteDemon

|
tof man.. weet iemand of er een set te koop komt waardoor je het gewoon op je oude bar kunt zetten.. beetje veel geld zo'n nieuwe bar!
Naish zal binnenkort wel met een upgradesetje op de markt komen. Wat betreft de prijs....... ??? Maar kijk maar eens wat een gewoon lijnen setje kost van Naish....die prijs is ook niet echt mis, dus de upgrade zal wel ietje hoger liggen.
|
|
|
Moza

|
Slijt die vijfde lijn niet als een gek??.......of zit er een dubbele coating omheen oid?
Goed verhaal XFer !
|
|
|
Wim G
Gast
|
Waarom heeft de kite zoveel meer bereik gekregen door de 5th. Kan iemand mij dat uitleggen??
|
|
|
KiteDemon

|
Slijt die vijfde lijn niet als een gek??.......of zit er een dubbele coating omheen oid?
Goed verhaal XFer !
Er zit deels een sleeve om de 5de lijn maar de functie daarvan is meer om de 5de lijn en het eerste gedeelte van de de Y-lijn bij elkaar te houden. Er staat tijdens het varen prakisch geen spanning op de 5de. De meeste kracht die erop komt te is eigenlijk als je je QR aktiveert en dat stelt ook niet veel voor. Wel hebben we nog het gedeelte van de depowerlijn en het stukje 5de lijn dat door de bar gaat even gewaxt tegen slijtage. Maar de tijd zal het leren wat betreft de slijtage hiervan. Wat ik ook vergeten ben te vermelden is dat gedraaide lijnen totaal geen invloed hebben op het functioneren van het systeem. Zelfs na 15 rotaties dezelfde kant op blijft het soepeltjes werken. Maar het is wel aan te raden je lijnen natuurlijk weer helemaal uit de draai op je bar te rollen....scheelt je weer tijd als je snel het water op wil.
|
|
|
Joost

|
Ben benieuwd hoe de 5th element tegen over die van niash staat straks. Als iemand hier meer over weet let me know. En weet iemand of de ss fuels ook een pompleash hebben? ;D
|
|
|
nacra55
Gast
|
Goed verhaal man
Weet iemand waar je een setje kunt proberen?
Mzzl,
Jeroen
|
|
|
Japairman

|
Ik denk dat je dat gewoon aan iemand moet vragen.
De eerste lading 5th ellement was binnen een dag weg. Zelfbouw is ook een optie!
|
|
|
KiteDemon

|
Ben benieuwd hoe de 5th element tegen over die van niash staat straks. Als iemand hier meer over weet let me know. En weet iemand of de ss fuels ook een pompleash hebben? ;D
North en Naish hanteren vrijwel 2 identieke systemen dus de prijzen zullen elkaar wel niet zoveel ontlopen.
|
|
|
Joost

|
En zijn ze functioneel ook het zelfde of is die van naish nog niet uitvoerig getest ;D
|
|
|
KiteDemon

|
Waarom heeft de kite zoveel meer bereik gekregen door de 5th. Kan iemand mij dat uitleggen??
Je kan het een beetje vergelijken met als je je kite bij zijn LE beethebt en je laat hem op de wind zweven. Op dat moment heb je minimale luchtweerstand.
|
|
|
KiteDemon

|
En zijn ze functioneel ook het zelfde of is die van naish nog niet uitvoerig getest ;D
Naish heeft het systeem 1 op 1 gekopieerd. Dus ook functioneel zijn ze exact hetzelfde.
|
|
|
KiteDemon

|
Ik denk dat je dat gewoon aan iemand moet vragen.
De eerste lading 5th ellement was binnen een dag weg. Zelfbouw is ook een optie!
Hey Jap, Het systeem is makkelijk na te maken. Enige wat je hoeft te doen is de juiste lijnlengtes te kopieeren en de juiste materialen te gebruiken.
|
|
|
maartenJTS
Gast
|
Mail voor tekening,
Alle lijnlengtes, stoppers, materialen Save some bucks and DIY ;D ;D ;D
|
|
|
gast
Gast
|
Mail voor tekening,
5th Element is nu volop verkrijgbaar.!!!
|
|
|
KiteDemon

|
Mail voor tekening,
Kijk...voor de zelfbouwers. Hier hebben ze wat aan. THXS Maarten.
|
|
|