kiteboard meenemen kost 100 eu???!!!

ireen00

Geen avatar

September 01, 2012, 12:25:01
edit2Rapporteer  
hay guys...

Ik wil donderdag 14 sept voor een weekje weer naar fuertaventura....ben nu mn ticket aant boeken, maar blijkt dat ik voor mn kiteboard 100 eu moet betalen???!!! of althans, ik plaats me board in dezelfde categorie als snowboard....en dat kost 100 euro...heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe het goedkoper kan...???

groetjes!
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 September 01, 2012, 12:30:28
edit2Rapporteer  
zeker met ryanair? beetje gek idd dat je ticket minder kost. als bagage.. als je kiteboard een sofi nr en paspoort zou hebben zou ie op de stoel naast je kunnen Smiley

maar, ga je alleen? er passen vast wel 2 boards in 1 tas... dan is het nog maar 50 piek pp
ireen00

Geen avatar

Antwoord #2 September 01, 2012, 12:35:51
edit2Rapporteer  
ik ga indd alleen....vrienden van me wonen daar....
toevallig iemand anders die er rond die tijd heen gaat en een tas wil delen hahha
Jellevw

Logs: 0 | 249 uur
Antwoord #3 September 01, 2012, 14:28:32
edit2Rapporteer  
Voor minder heb je een golf-bag waar je gear in kan + kleding.
Je zou kunnen informeren of dat als 1 stuks bagage door gaat en je dus niet bij hoeft te betalen.
Karel79

Antwoord #4 September 01, 2012, 15:30:45
edit2Rapporteer  
voor 1 stuks bagage moet je ook al bij betalen... maar, die zou je misschien achterwege kunnen laten als je alles in je boardbag propt?

hebben die vrienden niet een boardje dat je kan lenen?
patrick13

Geen avatar

Antwoord #5 September 02, 2012, 12:58:52
edit2Rapporteer  
Tegenwoordig moet je volgens mij bij elke maatschappij helaas dokken voor je zooi en ook voor een golftas en dan mag je nog minder kg meenemen dus ook niet handig.want dan zit je sneller aan overbagage wat snel oploopt inprijs!
je kan sowieso een kite als handbagagemeenemen, doen wij ook vaak.
Wij zijn net terug van Rhodos (wat zwaar tegenviel) en moest heen e40,- /enkele reis betalen voor mijn kitebag, mijn kleiding zat in koffer van mijn vriendin, maar volgens arkefly mocht ik (gratis) nog een gewone koffer meenemen, dat zit in je ticket begrepen.
het gaat dus alleen om het formaat pakket, dus je board, en ze maken dan nog gek genoeg onderscheid in wat er in zit (golf/surf etc). volgens het blondje bij de incheckbalie doet men dit omdat als iedereen zo'n pakket meeneemt het niet in het vliegtuig past!?!? onzin dus.
terug had ik mazzel.
soms heb je geluk en rekenen ze niets..
Eagle-Jan

Antwoord #6 September 03, 2012, 10:06:00
edit2Rapporteer  
Tegenwoordig moet je volgens mij bij elke maatschappij helaas dokken voor je zooi en ook voor een golftas en dan mag je nog minder kg meenemen dus ook niet handig.want dan zit je sneller aan overbagage wat snel oploopt inprijs!
je kan sowieso een kite als handbagagemeenemen, doen wij ook vaak.
Wij zijn net terug van Rhodos (wat zwaar tegenviel) en moest heen e40,- /enkele reis betalen voor mijn kitebag, mijn kleiding zat in koffer van mijn vriendin, maar volgens arkefly mocht ik (gratis) nog een gewone koffer meenemen, dat zit in je ticket begrepen.
het gaat dus alleen om het formaat pakket, dus je board, en ze maken dan nog gek genoeg onderscheid in wat er in zit (golf/surf etc). volgens het blondje bij de incheckbalie doet men dit omdat als iedereen zo'n pakket meeneemt het niet in het vliegtuig past!?!? onzin dus.
terug had ik mazzel.
soms heb je geluk en rekenen ze niets..

niet helemaal onzin... als er naar grootte van het pakket wordt gekeken en niet meer naar het gewicht/inhoud, dan komt het vliegtuig niet meer van de grond... komt dan ergens voorbij het einde van de baan te staan. ook arbo speelt een hele grote rol, die bagage smijters willen ook hun oude dag halen zonder hernia's.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.