Afgelopen weekend en gister met de Prodigy 9,5 mogen spelen, met dank aan Barry.

Kite kwam netjes met bar maar Barry had er even een verkeerde bij gedaan, er was geen lijn even lang

dus heb de kite met de Zeeko bar gevaren wat ook werkt
Tas is bijna dezelfde als die ik heb van de Rise alleen ontbreekt de extra "flap" om het compartiment te scheiden van de kite hierdoor dus ook zand in de zakjes waar je je spareparts in kan doen. Bezuiniging

Kite is wat we gewend zijn van OR degelijk en ziet er sterk uit topkwaliteit, wel in totaal 6 katrolletjes op den bridle.
Gekite afgelopen weekend in vlagerige aan uit wind waarbij ik normaal gesproken mijn Rise 12m zou pakken maar ja je hebt wat dus wil er mee het water op. Moet zeggen verrassend, met een beetje wind in de kite ging ik (85 kg) nog vooruit ook lowend is prima. Zondag rond een uurtje of drie begon de wind wat aan te trekken, wat zeg ik het begon lekker te poeieren

highend dus ook goed. De bardruk neemt wat toe maar is niet teveel gewoon lekker, met een ietwat rottig schoudertje best te doen. Kite loopt prima upwind springt volgens me kitemaatjes ongeveer net zo hoog als mijn Rise 10m die ik heb en landingen zijn boterzacht. Kite stuurt lekker snel dus voor de loopgasten ook een optie.
Voor de wavers schijnt de Prodigy het ook goed te doen maar dat doet ik dus (nog) niet.
Al met al een prima kite