Hallo forumleden,
Ik ben zomaar even benieuwd of er meer kiteboarders vakantie vieren op Aruba tussen 7 feb / 11 maart 2013?
Verder erg benieuwd naar ervaringen van mensen die er al geweest zijn in deze periode.
Ik heb alle (oude) forumverslagen al gelezen en ben zeker enthousiast over wat ik lees.
Als ik het een beetje inschat is er dagelijks genoeg wind voor mijn 10m² (mijn grootste kite) en hopelijk komt de 8m² ook nog uit de tas. Wat ik echter niet kan vinden is of deze wind thermisch is en pas na de middag op gang komt of (wat ik verwacht en hoop) dat het een stroming is die altijd aanwezig is en dus ook al in de ochtend aan staat
.
Ik ga namelijk samen met mijn vriendin die overdag co-schappen volgt in het plaatselijke ziekenhuis.
Na haar in de ochtend weg te hebben gebracht is mijn plan meteen door te rijden naar de andere kant van het eiland voor de leukste spot 'Boca'. Met een beetje geluk zijn er meer Nederlanders op het water te vinden, maar om mijn kansen op een gezellige tijd (alleen is maar alleen) te vergroten hierbij een poging meer fanatieke kiteboarders te vinden.