denniSS fuel
Gast
|
beterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Yannick
|
mooi verslag krijg er gewoon de kriebeltjes van in mijn buik, ik zie het helemaal voor me ;D ging lekker!
|
|
|
Alex.....
Gast
|
idd Arno!!!!!!! dit is echt voor herhaling vatbaar........
big air's, mach 3 over het water, golf rijden....... Super, zou het zo weer doen.......
|
|
|
|
ErikB
|
Was helemaal top vandaag. Lekker dat half uurtje golf rijden. Zaten echt mega hoge bakken tussen die lekker lang doorbleven gaan. Heb heerlijke cutbacks off the lips gemaakt zeg 8).
En dan dat spiegeglade water met stevige wind tering Arno wat ging jij hard hoog en ver. Robert ook die ging ook mega, net zoals Alex en Eric.
Met die mutant was ik aan het stuiteren zeg dacht dat ik met mach 4 hard ging word ik daar ff ingehaald door zo'n Hoovah piraat.
Was Kikuhhhhhhhhhhhhhhhh
|
|
|
|
Heel tof mannen. Ik had mijn handen al vol aan de golven op nudie beach, laat staan een trip van een half uur naar Rockanje-Sur-Mer!
|
|
|
slufterhufters.com
|
maakt er maar ander half uur van.....
ja erik was lache jij denken ik ga me lekker hard, ghehehehehehe.
|
|
|
ErikB
|
Volgende keer vanaf de Blokken dam ofzo maar dan met een grotere groep.
Ging weer vet hard op m'n plaat in dat ondiepe gedeelte met die grote vinnen vastlopen 10 cm ondiep water AUW
|
|
|
Joost
|
Ohh wat lekker gewoon een vette freeride sessie. Nou die moet ik zeker een keer doen als ik mijn tweede hands fuels heb en wat kan golfrijden ga ik zeker mee. Ohh heb er nu al zin zie het ook helemaal voor me ;D
|
|
|
Joost
|
En nog wat rooster binnen en donderdag en vrijdag vrij. Lekkuh dus als iemand elke donderdag of vrijdag langs utrecht rijd kan ik dan meerijden.?! Of moet ik dan een nog vettere downwinder maken over de kanalen om in zeeland te komen?!
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Oh, waren jullie alweer weg.... Van 18.00 tot 20.15 met de 12 nog lekker kunnen raggen op nudebeach. Sommige mensen moeten immers nog werken...
|
|
|
3x scheur x3
Gast
|
sooo, dat klinkt echt zwaaar relaxed!
heb er al vaker aan gedacht, maar stom genoeg nooit in de realiteit gebracht!
volgende keer ben ik zeker weten van de partij!!!!!!! ;D
|
|
|
La Flauwurhman
|
Jaaaah KICKEN!!! Volgende keer wil ik ook!! ;D
|
|
|
Garmt
|
Ik was er wat later... en kan weer een mooi hoofdstuk aan mijn wekelijkse "wat doet Garmt nu weer fout"-column toevoegen ;D
Toch wel fijn voor alle andere beginners dat IK al die domme fouten maak... hopelijk ontwricht ik daarmee de goddelijke balans van alle beginnende kitelingen zodat die allemaaal WEL heel veel succes in een keer hebben ;-)
Wat had ik vandaag fout gedaan... Welnu! Aangekomen op Slufter om een uur of 6 (voor 't tweedst in m'n leven pas daar)... bedacht me "hee, d'r was hier iets met stroming... laat ik m'n rolleash maar gebruiken".
Tot zover de GOEDE kant van het gedachtenproces... Omdat mijn board een custom-apparaatje is en dus geen speciale aanhechtingspunten heeft leek het me handig de leash aan de grabhandle te bevestigen.
Varen ging eerst nog wel klein beetje OK (zelfs min-of-meer perongelukexpres over een golf heengesprongen) totdat er een golfje was die even duidelijk moest maken dat-ie de baas was. Vervolgens kom ik weer boven en zit er een grabhandle aan m'n leash. Zonder board dus.
Enfin... rest van de avond gezocht naar boardje (en gevonden! Bedankt Daniel!)... maar de gouden tip is dus dat je ALS je een leash gebruikt je hem NIET aan het midden van je plank moet vastknopen maar aan een van de zijkanten (dan 'kantelt'-ie sneller als je headfirst een soort van scuba-360 (onderwatersalto) gaat doen). EN natuurlijk niet denken dat je je in windkracht 6 door golven heen kunt worstelen als je alleen kunt varen met vlak water ;D
|
|
|
|
Hey Garmt,
Mazzel dat je em weer gevonden hebt! Waar lag ie ongeveer?
|
|
|
Garmt
|
Hey Garmt,
Mazzel dat je em weer gevonden hebt! Waar lag ie ongeveer?
Inderdaad mazzel... een golfsurfer had 'em uit de branding gehaald vrij dicht aan de 'kop' - 100m verder en ik had naar Oudorp kunnen zwemmen! which reminds me... moet die jongen nog even een kratje bier toefedexen
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Gewoon, net als ik, een lusje Dymeema onder een vinboutje (dichtsbij hek van het board aan heelside) schroeven en je lijn (met elastieke lus eraan) "larkshedden"... Bij onder water trekt je board dan niet vol door de waterdruk en blijft alles keurig heel... Heb je niet gekeken hoe die bij mij vastzat?! Door de branding gaat met een kite makkelijker als met een windsurfboard. Zeker gisteravond met perfect sideshore wind... Kwestie van op het juiste moment even poweren.... Dus vlak voor een golf even gas geven! Maar heb wel ruim 20 jaar brandingwindsurfervaring :-[
|
|
|
Garmt
|
Gewoon, net als ik, een lusje Dymeema onder een vinboutje (dichtsbij hek van het board aan heelside) schroeven en je lijn (met elastieke lus eraan) "larkshedden"... Bij onder water trekt je board dan niet vol door de waterdruk en blijft alles keurig heel... Heb je niet gekeken hoe die bij mij vastzat?! Door de branding gaat met een kite makkelijker als met een windsurfboard. Zeker gisteravond met perfect sideshore wind... Kwestie van op het juiste moment even poweren.... Dus vlak voor een golf even gas geven! Maar heb wel ruim 20 jaar brandingwindsurfervaring :-[ Euh... wat is Dymeema? Is dat stevig genoeg? En wat is larkshedden? ??? *duh* Volgende keer kijk ik nog wel eens goed naar hoe jij het hebt... Vlak voor een golf even gas geven... ok... zal het onthouden! Moet vast lukken... Ik heb immers wel ruim 4 maanden ervaring met wind & water hoor! ;D
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Zag jullie knallen vanaf de Playa. Volgende keer wil ik mee en dan via de kwade hoek /ouddorp naar de brouwersdam varen.
|
|
|
KiteDemon
|
Eerst volgende keer met N, NW 20 knopen misschien???
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
it´s a deal. vriend van me heeft t al gedaan moet echt een kicke tocht zijn , midden tussen playa en ouddorp voel je je aardig verlaten met al dat water om je heen. Daarna voorbij de kwade hoek moet de kust heel mooi zijn met veel zandbanken en golven.
|
|
|
Alex.....
Gast
|
IK wil ook meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;D
|
|
|
Japairman
|
chaufeurs kunnen zich aanmelden bij mij dan stel ik men bussie beschikbaar 6/7 personen inclusief gear kunnen mee terug. met zw kunnen we in ouddorp starten.
|
|
|