Vorig jaar gedaan .... dus nu ook maar weer.
De wintermaanden van van 2013 waren te lang en te koud. Er bleef weken achter elkaar een ijzige oostenwind staan. Zelfs in de carnavalsvakantie geen enkele kitedag gemaakt ... voor het eerst sinds 2007!
Het voorjaar met haar voorjaarsvakantie en vele lange weekends was een grote teleurstelling ... koud, nat en weinig windweekends .....
De zomer was prachtig; vele warme stranddagen en heerlijk terrasweer maar bijna geen ..... kitesurfdagen. Dan boek je een camping voor 2 weken in Leucate om lekker te knallen en ja hoor ..... 2 weken geen zuchtje wind .. Gelukkig heb ik dan nog 4 weken om lekker vanuit de camping in Vrouwenpolder mijn homespots te besurfen. Maar ... je raadt het al ... hooguit vier of vijf dagen kunnen kiten.
Hoewel de maanden oktober, november en december wat winddagen betreft een eindsprint hebben ingezet was dit niet genoeg om de geleden windschade te herstellen ...
daarmee komt de eindbeoordeling voor dit kitejaar op een
mager zesje .... De lichtpunten van 2013:
Mijn nieuwe en complete Ocean Rodeo gear (Cypher 7 en 10, Prodigy 12 en Mako 140) ..
De gasten die ik elk jaar weer ontmoet op mijn homespots Neeltje Jans en Vrouwenpolder ...
Slufter .... wat een geweldige spot .....
De locals die ik heb ontmoet op de Slufter .....
Kitehighcommunity .. soms serieus, informatief, belerend, niet zelden melig, soms hard, altijd meelevend, vaak grappig, incidenteel grof ... top moderatoren
Voor 2014 ....?
Veel mooie kitedagen, goede gezondheid, lekker sfeertje ... voor mij en iedereen op dit forum!