Fré
|
Hij is echt super!! Vandaag met iets te weinig wind getest!!!!
Toch serieus kunnen varen dan? Om hoe laat was je daar? Dacht dat't geen fluit wind ging zijn...
|
|
|
Harm
|
Niet veel maar wel even genoeg om hem over die kicker heen te boeken @#$ @#$
|
|
|
Kooger
Gast
|
helaas zit de upload server vol ;D dus host ik ze zelf maar ff hier dus de foto's van de kicker @#$ @#$ @#$ @#$ @#$ @#$ @#$ @#$ @#$
|
|
|
Rutger II
|
Jesus das echt wel heftig, zijn er al actiefotos ???
vet ding, wel hoog ofni ?
|
|
|
Joost
|
What the fuck he. Die schans schiet je echt omhaag. Vette shit hoor gasten ziet er heel stoer uit.
|
|
|
Kooger
Gast
|
Jesus das echt wel heftig, zijn er al actiefotos ???
vet ding, wel hoog ofni ?
Helaas nog geen actie foto's maar die zullen snel volgen als het hier gaat waaien .^
|
|
|
DREI
Gast
|
harm, koog en de rest van de mannen, erg goed bezig!!!! ziet er vet gaaf uit. Van de week ff testah!! misschien tijd voor een nieuwe kooger special? ben benieuwd, zag ook dat je onder de schans rustig op je baard kan drijven, uit de wind en de regen. multi-action kicker .^ :odaane?
|
|
|
Kooger
Gast
|
misschien tijd voor een nieuwe kooger special?
Niet weer zo een special drei heb er nog last van ^ @#$ @#$
|
|
|
DREI
Gast
|
haha, was wel gaaf koogie, mooie actie!!! 8) 8)
|
|
|
|
cees
|
als je als onder kant een picknick tafel neemt daar staat hij op en daarboven op de opbouw
|
|
|
Harm
|
De volgende wordt nog hoger he kooger Maar kooger is er al met zijn lichaam i.p.v board over gegaan, en had er geen last van geloof ik. Steve ging er over met 6cm vinnen komt niet goed!!! maar had ook geen pijn d8 ik.
|
|
|
cees
|
wat een vet ding wat voor buizen liggen erop?
|
|
|
Kooger
Gast
|
Hehe de volgende wordt zeker hooger en er op vallen doet duidelijk geen zeer gewoon smoot over die pijpen was te wijnig wind dus ja kwam er niet meer over ??? ??? maar ja kan niet w8en op wind
|
|
|
kristof
Gast
|
nou mss nog ff die zijdelingse tonnen afdekken met wat zacht spul??
|
|
|
MasterRj
Gast
|
Ziet er heeel vet uit! nu wachten op wind en laat dan die actie foto's maar komen!!!
|
|
|
janjo
Gast
|
Hey Harm
Super vet idee alleen is 175 cm hoog echt een enorme hoogt, als je op jdie foto van die andere ramp kijkt dan zie je dat die een heel stuk kleiner is, ik kan je verzekeren dat dat al een hele vette ramp is. Als ik jouw was zou ik de maten een beetje aanpassen (zo weegt hij ook minder en kan je hem mekkelijker meenemen)
Mazzel Jan (F-one shop Renesse)
|
|
|
Rens
Gast
|
Ziet er goed uit,.... ff een vraagje voor de eigenaars van deze Kicker. Is de kicker ook te huur voor een wakeboard evenement op het veerse meer deze zomer. Wij hebben zelf ook een (redelijke) kicker en zijn bezig met het bouwen van een slider. Deze zomer willen we een evenementje neerzetten en een compleet funpark is natuurlijk te gek. Let me know, Rens@takeawake.nlwww.takeawake.nl
|
|
|
WaZuP
|
shit mooi gedaan man ziet er echt ziek uit waar staat hij nou? Zou ik er ook een sover heen mogen boeken? plaese!
|
|
|
Harm
|
bij mij op de loods We nemen hem elke keer weer mee Als hij er is mag er over heen gebeuld worden, maar let wel even op of je board past en of je kite goed kan releasen
|
|
|
Jbjoepie
|
Super vet dat ding. Over die kicker kan je wel lkkr kwakken jesus wat is ie hoog maar wel super stoer.
greetz JBjoepie
@#$ @#$ @#$
|
|
|
|
Harm
|
Nee, afgelopen woensdag hebben we er wel lekker over gebeuld
|
|
|
Freija
Gast
|
hahah zie ik opeens mn auto op de foto staan, ohja toen was ik er ook bij borssele..
Maar ik ga echt nog niet over dat ding heeeeen!! Vond m echt zo hoog, maar hij zag er wel super vet uit!!
Mooi gemaakt guys!
|
|
|