Dus... Ik heb al een tijdje last van Mr. Murphy - vandaag was geen uitzondering. Even de vraag of iemand vandaag gezien heeft wat er gebeurde met mijn kite:
Ik kwam om 1 uur aan, zag dat er eindelijk goed harde sideshore wind was, helemaal happy al m'n spulletjes opgezet in de hoop vandaag eens te leren hoe de neuk je nou moet edgen, ga het water in, ga zoals gewoonlijk erg vaak op m'n muil maar heb m'n kite wel de hele tijd in de lucht gehouden, en net nadat ik van voet gewisseld ben en weer eens in het water lig voel ik tijdens het terugsturen van m'n kite de tegendruk ineens een stuk lichter worden. Heejj... op het moment dat ik met m'n hoofd weer boven water was zag ik dat ik ineens de trotse eigenaar was van twee HALVE kites.
Kortom - heeft iemand rond half 2 vanmiddag (zondag 29 aug / autoplaya) gezien hoe mijn Blauw/Witte Wipika Airblast 10 ineens doormidden scheurde in de lucht? Ik lag met m'n kop onder water maar had niet het idee dat ik een heel erg rare stuurmanoeuvre maakte of zo? Kwam er soms een pesterige alien langs die met z'n laserstraal aan het spelen was of zo? ??? Of deed ik echt iets heel doms?
Overigens is dit wel weer een reden om misschien toch amar die paar honderd euro's extra uit te geven en NIEUW in plaats van TWEEDEHANDS spul te kopen - vandaag een complete dag verprutst dus, het is al te tweede AB10 die onder mijn bekwame vingers (kuch) in tweeen gaat, en met m'n laatste (ook tweedehands) kite heb ik ook al dagenlang problemen gehad.... Volgende keer toch maar een gloedjenieuwe X4 of zo!! >
(P.S... te verwachten comments van "koop dan ook geen wipika" of "tsja... inferieur materiaal" etc... ;D die kan ik zelf ook wel bedenken!
)