Van hobby tot levenstyle!!!!

roelvdgun

Antwoord #25 Juni 15, 2006, 01:50:57
edit2Rapporteer  
t begon met een stuntvliegertje op me 6e levensjaar, dat stunt vliegertje is verandert in een stuntelaar onder een leuk dingetje van zo'n 11m.
mense op school snappen me niet, ik noem t verslaaft zijn aan de kick.
zou ook best een leuk meisje wille die ook van kiten houd, zijn dr helaas niet zo veel...
trouwens: www.fteam.nl (A)
groetjes
Roel
efgeha

Antwoord #26 Juni 15, 2006, 01:52:23
edit2Rapporteer  

Het lijkt me ook wel eens leuk om onze partners (dames over het algemeen denk ik) hierop te laten reageren. Volgens mij krijg dit topic dan best een verassende wending.

Of gewoon een partner zoeken die net zo verslaafd is aan het kiten. Per toeval ben ik een vrouw en ik wordt blij van de stijgende lijn in het aantal vrouwelijke kiters. Dus mannen (en vrouwen) aanvullende selectiecriteria: verplicht een kiter zijn   ThumpsUp

Ik dank dat m'n vrouw het niet zo op prijs stelt als ik een partner zoek die net zo verslaafd is aan het kiten............

Anyway, een oud spreekwoord zegt "if it doesn't blow, it sucks"
KiteDemon

Antwoord #27 Juni 15, 2006, 02:05:34
edit2Rapporteer  
 (grinnik_kitesmiley) "if it doesn't blow, it sucks"(grinnik_kitesmiley) Dit is het meest typerende en diepzinnige gezegde wat er bestaat,  voor een mannelijke kiter. (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Dat verklaart gelijk waarom het niet zo'n punt is als je vrouwelijke partner niet kite.....
Maar..euhh....dit gaat veel verder en dieper dan hobby of lifestyle!! Dit is zware fysieke en mentale verslaving, dit is een virus waar geen serum voor bestaat. De verleiding zal je tot de dood blijven achtervolgen. Het is levensbehoefte nr. 1 geworden!!! En daarbij ook alles wat er maar mee te maken heeft.
efgeha

Antwoord #28 Juni 15, 2006, 02:33:10
edit2Rapporteer  
Ach ja, zolang de volgende keer varen nog steeds leuker is (zal zijn)  (grinnik_kitesmiley)

Maar, voorheen was ik verslaafd aan windsurfen, totdat de eerste kites op de markt kwamen.

Wie weet wat voor adrenalinekick er over een paar jaar uit de hoge hoed getoverd wordt??

Moet iedereen weer switchen schater
aap
Gast
Antwoord #29 Juni 15, 2006, 03:15:07
edit2Rapporteer  
daar word ik ook blij van hahaha af en toe wat moois op het water is niet verkeerd YeSS
aap
Gast
Antwoord #30 Juni 15, 2006, 03:20:38
edit2Rapporteer  
Daar word ik ook blij van hahaha af en toe wat moois op het water daar word iedereen toch blij van YeSS
Leon aero2
Gast
Antwoord #31 Juni 15, 2006, 03:34:41
edit2Rapporteer  
Vind het op zich ook zo typerend dat de 1 nog gekker is dan de ander om maar op dat water te kunnen staan……natuurlijk met alle respect.
Maar al is het maar 30 minuten………en die mensen staan er dan ook gewoon soms uren in de file voor. En eenmaal op het water is alles vergeven en vergeten…en kunnen ze op de terugweg weer in de file staan, maar dat maakt niet uit…….ik heb gevaren!!!!! Hahaha

Dat is zo schitterend…  (en ook ik ben geen uitzondering)

En vergeet niet de mensen die het hem doen met de fiets, met hun kite op de rug.
SuzieQ

Geen avatar

Antwoord #32 Juni 15, 2006, 03:38:22
edit2Rapporteer  
Ja jongens ik ben dus een 'partner' van een zeer obsessieve kiter, hehe. Ik vind kiten echt super en ik ben het zelf ook aan het leren. In het begin (vorig jaar) vond ik het ook leuk om gewoon mee te gaan om te kijken en lekker op het strand te hangen. Dat vind ik nog steeds. Wat ik alleen een stuk minder vind is het eeuwige internetten van mijn kerel en dan dus alleen maar kitehigh, windguru, weeronline, enfin ik hoef jullie niet te vertellen wat jullie doen met je vrije of niet vrije tijd! Mijn advies: probeer je hobby te beperken tot het moment zelf en praat zo af en toe eens over wat anders dan wind of kites! En neem je vriendin eens mee ergens anders naar toe dan het strand, zodat het net lijkt of je het ook leuk vind om gewoon iets met haar te doen ipv dat je gaat kiten en dat je het wel gezellig vind als ze meegaat!!! Nogmaals ik vind kiten zelf ook erg leuk maar andere gespreks- en doe-onderwerpn zijn ook best te doen af en toe!!! (P.s. died ik vind je hartstikke lief hoor)
alexfloor

Antwoord #33 Juni 15, 2006, 06:43:45
edit2Rapporteer  
hmm.. ik ben sindskort begonnen en vertoon inmiddels hetzelfde gedrag... ieder uur op windsites kijken.. zeer regelmatig deze forums af.. balen als er weer eens geen wind is en op het moment dat het kan.. naar het water toe om te oefenen oefenen oefenen... ookal rijd je een uur heen en een uur terug.. (lang leve de leaseauto!! )
Brenkie

Antwoord #34 Juni 15, 2006, 23:00:56
edit2Rapporteer  
Citaat
Wat ik alleen een stuk minder vind is het eeuwige internetten van mijn kerel en dan dus alleen maar kitehigh, windguru, weeronline, enfin ik hoef jullie niet te vertellen wat jullie doen met je vrije of niet vrije tijd! Mijn advies: probeer je hobby te beperken tot het moment zelf

Weet je wel hoeveel verschil er per uur in de voorspellingen kan zitten??
Maar ik kijk tegenwoordig alleen nog maar 1 dag vantevoren als ik kan gaan kiten. Betrouwbaarder zijn ze toch niet. Wel alles plannen onder voorbehoud uiteraard, maar dat is inmiddels algemeen bekend.   (grinnik_kitesmiley)

Misschien heb je wel een beetje gelijk SuzieQ, maar het is dwangmatig gedrag net zoals kitedemon ook al zegt. Het is een ziekelijke verslaving, we zijn gewoon allen adrenaline junks geworden. Net als de bigwave riders, ik heb daar eens een stuk over gelezen, en de adrenalinekick die die gasten krijgen is gewoon ontzettend verslavend en je wil alleen nog maar meer, meer meer.   Joepie

Tja, ik kan niet anders als beamen dat het een van de meest gezonde verslavingen moet zijn, kan niet anders! Ik ga het mijn vriendin ook leren dit jaar, ik ben benieuwd of ze net zo stoked wordt!  ThumpsUp
Passie

Antwoord #35 Juni 15, 2006, 23:13:17
edit2Rapporteer  
Citaat
Wat ik alleen een stuk minder vind is het eeuwige internetten van mijn kerel en dan dus alleen maar kitehigh, windguru, weeronline, enfin ik hoef jullie niet te vertellen wat jullie doen met je vrije of niet vrije tijd! Mijn advies: probeer je hobby te beperken tot het moment zelf

Weet je wel hoeveel verschil er per uur in de voorspellingen kan zitten??
Maar ik kijk tegenwoordig alleen nog maar 1 dag vantevoren als ik kan gaan kiten. Betrouwbaarder zijn ze toch niet. Wel alles plannen onder voorbehoud uiteraard, maar dat is inmiddels algemeen bekend.   (grinnik_kitesmiley)

Misschien heb je wel een beetje gelijk SuzieQ, maar het is dwangmatig gedrag net zoals kitedemon ook al zegt. Het is een ziekelijke verslaving, we zijn gewoon allen adrenaline junks geworden. Net als de bigwave riders, ik heb daar eens een stuk over gelezen, en de adrenalinekick die die gasten krijgen is gewoon ontzettend verslavend en je wil alleen nog maar meer, meer meer.   Joepie

Tja, ik kan niet anders als beamen dat het een van de meest gezonde verslavingen moet zijn, kan niet anders! Ik ga het mijn vriendin ook leren dit jaar, ik ben benieuwd of ze net zo stoked wordt!  ThumpsUp

Gezond?.. Ik weet niet of het gezond is voor je lichaam ( botten, gewrichten enzovoort).
ALs je vollop loopt of weet ik veel wat doet en je kite is gepowered, en je klapt neer tjaakaa,, kan je je heel erg bezeren, of met windvlagen,  wat ik al hoorde, Gebroke kuitebenen, gescheurde spieren, polzen gebroken, enkel geberoken, ik zelf arm gebroken en ga zo maar door... Je bent wer sportief in de weer, Maar er zijn ook heel veel dingen met kiten, wat aardig slecht is!..

Ik heb een tip aan de gasten die nog bij hun ouders wonen, Ik praatte alleen maar over kiten tot een half jaar geleden. Mijn pa was zo chagerijnig geworden. En Het blijkt heel irritant als NIET kiter om naar al die verhalen te moeten luisteren, Gelukkig Doen mij broertje en vander binnen een maand een lesje kiten:). en kunnen we met z'n alle lullen over kiten. Maarja, me moeder?.. Die zal alles nooit begrijpen!:)

En ja, Meisjes/Vrouwen tja,  Het zijn zo weinig meiden die kiten:).. dan moet her toch wel heel toevallig de ware tussen varen.. En bij sommige is het zo en bij sommige niet:)..

Over een paar jaar een andere kick sport.. Dacht het niet, stap noooit meer over. Misschien om m'n 65 dat ik verder ga windsurfen, toch weer iets relaxter met zulke botjes en alles. Maar tot dan, nooit meer van mijn kites af. Ik denk dat elke kiter dat wel denkt
flakkee
Gast
Antwoord #36 Juni 18, 2006, 11:00:05
edit2Rapporteer  
heerlijk zo'n verslaving als kite'n je kan lekker je ei kwijt op het water, maximaaaaaaaaalllllllllllllll Joepie Joepie Joepie Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.