Wat ik alleen een stuk minder vind is het eeuwige internetten van mijn kerel en dan dus alleen maar kitehigh, windguru, weeronline, enfin ik hoef jullie niet te vertellen wat jullie doen met je vrije of niet vrije tijd! Mijn advies: probeer je hobby te beperken tot het moment zelf
Weet je wel hoeveel verschil er per uur in de voorspellingen kan zitten??
Maar ik kijk tegenwoordig alleen nog maar 1 dag vantevoren als ik kan gaan kiten. Betrouwbaarder zijn ze toch niet. Wel alles plannen onder voorbehoud uiteraard, maar dat is inmiddels algemeen bekend. (grinnik_kitesmiley)
Misschien heb je wel een beetje gelijk SuzieQ, maar het is dwangmatig gedrag net zoals kitedemon ook al zegt. Het is een ziekelijke verslaving, we zijn gewoon allen
adrenaline junks geworden. Net als de bigwave riders, ik heb daar eens een stuk over gelezen, en de adrenalinekick die die gasten krijgen is gewoon ontzettend verslavend en je wil alleen nog maar meer, meer meer.
Tja, ik kan niet anders als beamen dat het een van de meest gezonde verslavingen moet zijn, kan niet anders! Ik ga het mijn vriendin ook leren dit jaar, ik ben benieuwd of ze net zo stoked wordt!
Gezond?.. Ik weet niet of het gezond is voor je lichaam ( botten, gewrichten enzovoort).
ALs je vollop loopt of weet ik veel wat doet en je kite is gepowered, en je klapt neer tjaakaa,, kan je je heel erg bezeren, of met windvlagen, wat ik al hoorde, Gebroke kuitebenen, gescheurde spieren, polzen gebroken, enkel geberoken, ik zelf arm gebroken en ga zo maar door... Je bent wer sportief in de weer, Maar er zijn ook heel veel dingen met kiten, wat aardig slecht is!..
Ik heb een tip aan de gasten die nog bij hun ouders wonen, Ik praatte alleen maar over kiten tot een half jaar geleden. Mijn pa was zo chagerijnig geworden. En Het blijkt heel irritant als NIET kiter om naar al die verhalen te moeten luisteren, Gelukkig Doen mij broertje en vander binnen een maand een lesje kiten:). en kunnen we met z'n alle lullen over kiten. Maarja, me moeder?.. Die zal alles nooit begrijpen!:)
En ja, Meisjes/Vrouwen tja, Het zijn zo weinig meiden die kiten:).. dan moet her toch wel heel toevallig de ware tussen varen.. En bij sommige is het zo en bij sommige niet:)..
Over een paar jaar een andere kick sport.. Dacht het niet, stap noooit meer over. Misschien om m'n 65 dat ik verder ga windsurfen, toch weer iets relaxter met zulke botjes en alles. Maar tot dan, nooit meer van mijn kites af. Ik denk dat elke kiter dat wel denkt