Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

pewpew

Antwoord #33300 Oktober 28, 2012, 22:21:25
edit2Rapporteer  
Helaas niet. ik mag weer heerlijk na het kitesurfen gelijk de nacht werken  Sad ThumpDown, ff een paar redbull erin knallen en dan maar overleven  Cry
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #33301 Oktober 28, 2012, 22:25:42
edit2Rapporteer  
Jammer! Tenslotte, hoe meer kitezielen, hoe meer...

Sterkte met je nachtsessie  Wink
Tim_GTS5

Antwoord #33302 Oktober 28, 2012, 22:26:20
edit2Rapporteer  
Tim, had je mss niet beter je drysuit kunnen bewaren voor dit soort vlakwatersessies...  Tongue

Wie gaat er mogge naar Wijk, wie naar Schel?

Nee hoor wetsuitje O'neill psychofreak is warm zat, alleen kouwe klauwen, ff andere handschoentjes halen binnekort dus.
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #33303 Oktober 28, 2012, 22:31:44
edit2Rapporteer  
Nee hoor wetsuitje O'neill psychofreak is warm zat, alleen kouwe klauwen, ff andere handschoentjes halen binnekort dus.

Haha Tim, je gaat je drysuit missen met omkleden man!!
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #33304 Oktober 28, 2012, 22:39:08
edit2Rapporteer  
Of Tim lacht juist: hij kan nu ongeneerd lekkah in sien pakki pissen. Dat doe jij m niet na in je droogpakki Grin

Sjon, probeer er ook om 8:30 te zijn... wordt volgens de voorspellingen wss een kortere sessie, vanaf 11:00 gaat de woei ff pauzeren tot 14:00
Haring High Richardt

Antwoord #33305 Oktober 28, 2012, 22:56:09
edit2Rapporteer  
Gezellig familie daggie met de schoonfamilie op de zwarte markt beverwijk. Voor 5 euries een leuk en orgineel kadotje kopen voor een ander. Weinig gemist zo te lezen vandaag

Citaat
En Richard, mijn meissie begint morgen wat later dus kan die kleine naar school brengen. Ik kan ook al rond 8 uur of zo op Schellie zijn. Denk dat ik lekker vroeg ga. Kijk maar wat je doet
Kijk morge wel even wat ik doe  ThumpsUp ThumpsUp
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #33306 Oktober 28, 2012, 23:09:14
edit2Rapporteer  

Morgen naar Schellinkhout maar weer met t thermoskannetje denk ik.

Hoe is het toch met novaaatje ????   ThumpsUp   ThumpDown  Januari 2008 zonder droogpakkie, Bikkels waren dat toen ThumpsUp   tegenwoordig allegaar mietjes met die droogpakke  Grin  loser

Lachuh dat filmpie uit de oude doos,dat waren noch us teiden...en wat een sprongen van mij met mijn reet naar achter   schater schater schater
Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Sad

Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op.

Maar toch wel goed dat je begon met pompen he Wink.

Ah, dan weet ik wie je bent Cool  Maar inderdaad, was heerlijk om ero te staan! Jij lekker gevaren?

ja zeker lekker gevaren, hopelijk kunnen we nog wel even doorgaan zo met dat zonnetje zo!

edit: gaat lekker zo met al die dubbele posts
Ride

Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #33307 Oktober 28, 2012, 23:14:08
edit2Rapporteer  
Of Tim lacht juist: hij kan nu ongeneerd lekkah in sien pakki pissen. Dat doe jij m niet na in je droogpakki Grin

Sjon, probeer er ook om 8:30 te zijn... wordt volgens de voorspellingen wss een kortere sessie, vanaf 11:00 gaat de woei ff pauzeren tot 14:00

Ach, kunnen we toch 2 uur het water op. Daarna warm douchie pakken en klussie doen op het werk. YeSS

Morgenochtend is het wel koud dus doe lekker mijn droogpakkie aan. InLove

Ik ga lekker pitten.................bis morgen YeSS
@LaurenS

Antwoord #33308 Oktober 28, 2012, 23:18:11
edit2Rapporteer  
Wind in NL ,goede zaak,everybody happieeeeeee  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS ThumpsUp
the littleman

Antwoord #33309 Oktober 29, 2012, 00:12:55
edit2Rapporteer  
Dat dacht je!!!!
Ik ben er morgen ook. 
Iemand moet toch een beetje op de ouwtjes letten.
ditispablo

Antwoord #33310 Oktober 29, 2012, 00:24:31
edit2Rapporteer  
Prima windje na 15.30 vandaag voor de 10. Helaas om 18h donkertjes...
en mn zomerpak nu ingeruild voor de nieuwe Psycho; is heeel lekker warm zeg, laat maar komen die winterrrrwind
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #33311 Oktober 29, 2012, 08:00:37
edit2Rapporteer  
Goede vooruitzichten..

WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 9-15 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 16-21 KN, IN HET NOORDWESTELIJK KUSTGEBIED MOGELIJK ENKELE KN MEER. BIJ EEN BUI KANS OP UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.

Ride

Antwoord #33312 Oktober 29, 2012, 08:05:31
edit2Rapporteer  
Jaja, ziet er nog goed uit. Die tekst snap ik helemaal Klaas. Al die kleurtjes, streepies en plaatjes bemoeilijken het dan wel weer een beetje. Hé, is dat niet Nederland op dat plaatje  Huh Grin

Ik prop effies een broodje in mijn kanaalchen, doe een drukkie en kom zo naar Schellie. Joepie YeSS ListenToMe ThumpsUp
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #33313 Oktober 29, 2012, 08:15:17
edit2Rapporteer  
Jaahhhaaaaaah, d'rum, ben liever een plaatjesmaker dan een praatjesmaker...  Grin Ennnn idd nie vergeten.... ff her R2tje doen 

CU later  InLove

Leuk dat er nog meer bij komen!! Wordt nog vol op Swoody  Wink
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33314 Oktober 29, 2012, 09:07:44
edit2Rapporteer  
Windplaatjes Grin !
Haring High Richardt

Antwoord #33315 Oktober 29, 2012, 09:19:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Jaahhhaaaaaah, d'rum, ben liever een plaatjesmaker dan een praatjesmaker...   Ennnn idd nie vergeten.... ff her R2tje doen 

Ik sla vanmorgen over, pist hier van de lucht en geen wind (windstil).  ThumpDown 
Veel fun gaste   ThumpsUp als het waait tenminste  ThumpsUp
Ride

Antwoord #33316 Oktober 29, 2012, 09:44:55
edit2Rapporteer  
Kom net aan en het waait hier echt super Ries. Ik twijfel zelfs of ik mijn 8m niet moet pakken en die pak ik niet snel. Regent nu wat maar dat valt wel mee. Ik zou gewoon komen. Iets met Jan Lul en rijden toch.  YeSS
Haring High Richardt

Antwoord #33317 Oktober 29, 2012, 10:23:29
edit2Rapporteer  
Das mooi John  ThumpsUp ThumpsUp maar als ik nu weg ga wordt het voor mij de moeite niet meer, en kan ik hooguit een half uurtje vare, niet de moeite helaaass.  ThumpDown
Ik zet in voor as woensdag heb ik meer tijd en is het een stuk droger.  ThumpsUp Nog veel plezier met Klaas  ThumpsUp
Berd

Geen avatar

Logs: 0 | 42 uur
Antwoord #33318 Oktober 29, 2012, 11:18:21
edit2Rapporteer  
Nee, vandaag wordt m ook niet voor mij. Maar woensdag ziet r weer goed uit. Hoop dan uur of 12 in S.wood te zijn.
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #33319 Oktober 29, 2012, 14:10:50
edit2Rapporteer  
Respect John ..dat je met dit kl#te weer het water opgaat ... Grin
ik ga vandaag wel even lekker binnen sporten ... loser
veel plezier voor degene die vandaag nog wel gaan .. Grin
Ride

Antwoord #33320 Oktober 29, 2012, 14:14:44
edit2Rapporteer  
Zo dat was lekker zeg. Klaas, Patrick, Franklin, Ricardo, Frits en ik waren de enige gekken die op het water stonden. Was toch wel effies lekker hoooooooooor. Knoopie of 18 en soms trok ie iets harder door. Was natuurlijk geen spektakel, maar toch heerlijk 2 uurtjes op het water gestaan. Effies gezellie YeSS Joepie YeSS

Rond een uurtje of 11 viel de wind een beetje weg, maar toen moesten we toch allemaal weer an die arbeit. Sad ListenToMe
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #33321 Oktober 29, 2012, 14:34:06
edit2Rapporteer  
Wat doen jullie trouwens na het kiten wat betreft gear ?
Handschoenen en schoenen spoel ik even uit en laat ik drogen.
Trapeze, wetsuit en impact vest laat ik alleen drogen.
Kite leg ik een paar uur uit en dan weer in de tas, tas vervolgens open laten staan.
Board haal ik een doekje overheen.

Of is dit overdreven Grin ?
Ride

Antwoord #33322 Oktober 29, 2012, 14:39:12
edit2Rapporteer  
Nee, niet overdreven hoor. Ik spoel alles uit in bad. En met uitspoelen bedoelik dat ik het afspoel met de douchekraan. Dus wetsuit/droogpak, schoentjes, handschoentjes, eventueel impactvest, trapeze. Ook mijn board spoel ik met schoon water af en laat alles drogen in bad. Kite uithangen of ergens anders laten drogen totdat ie goed droog is en dan pas inpakken. ThumpsUp

Als je droogpak droog is en met name de seals, beetje talkpoeder pakken en de seals mee inwrijven. De rits behandel ik na iedere kitesessie met een waxstiffie.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #33323 Oktober 29, 2012, 17:09:31
edit2Rapporteer  
Zo dat was lekker zeg. Klaas, Patrick, Franklin, Ricardo, Frits en ik waren de enige gekken die op het water stonden. Was toch wel effies lekker hoooooooooor. Knoopie of 18 en soms trok ie iets harder door. Was natuurlijk geen spektakel, maar toch heerlijk 2 uurtjes op het water gestaan. Effies gezellie YeSS Joepie YeSS

Rond een uurtje of 11 viel de wind een beetje weg, maar toen moesten we toch allemaal weer an die arbeit. Sad ListenToMe

John was de 1e en op tijd voor deze stormachtige regenbui. Wij hadden daar geen 'last' meer van, alhoewel er later nog wel een bui kwam. We hebben wel lekker kunnen varen. De wind was alleen niet zo sterk als we gedacht hadden, maaaaaar een paar YIIIIIIHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHHHH's konden er zeker van af.

Nitro 12 V2 is een heul leuk Edge alternatief, en waarbij je 2 Nitro's voor de prijs van 1 Edge krijgt... V2 maakt zijn verhaal helemaal waar, persoonlijk vind ik alleen dat de bardruk wel heel weinig is (Kun je nagaan wat de Element voor bardruk heeft = nada niente naxos wss). Voordeel, hiermee kun je wel heeeeeel lange sessies maken. V2 stuurt natuurlijk niet zo snel als mijn Religion, daarvoor is de hangtime 'a hundred times betta'...

Gsjellie met de bovengenoemde gaaais. Was alleen fris, zo niet arschkalt. Maar ja die uitgeknepen theezakkies (spreek: droogpakkies) deden hun werk weer, sodeju! Toen de wind inkakte kwam het zonnetje nog vaag door de wolkies tevoorschijn

Ries en Swaffi, zonde dat jullie die uurtjes hebben laten liggen, was nog gesjelliger geweest

Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #33324 Oktober 29, 2012, 19:37:54
edit2Rapporteer  
Nog even op Schellinkhout gestaan vandaag, in het begin van de middag stond er een lekkere wind alleen rond een uur of 3 begon het teveel aan uit te worden, zelfs zo erg dat mijn kite uit de lucht viel...toen maar gestopt
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.