/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jammer! Tenslotte, hoe meer kitezielen, hoe meer... Sterkte met je nachtsessie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tim, had je mss niet beter je drysuit kunnen bewaren voor dit soort vlakwatersessies... Wie gaat er mogge naar Wijk, wie naar Schel? Nee hoor wetsuitje O'neill psychofreak is warm zat, alleen kouwe klauwen, ff andere handschoentjes halen binnekort dus.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Nee hoor wetsuitje O'neill psychofreak is warm zat, alleen kouwe klauwen, ff andere handschoentjes halen binnekort dus.
Haha Tim, je gaat je drysuit missen met omkleden man!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Of Tim lacht juist: hij kan nu ongeneerd lekkah in sien pakki pissen. Dat doe jij m niet na in je droogpakki Sjon, probeer er ook om 8:30 te zijn... wordt volgens de voorspellingen wss een kortere sessie, vanaf 11:00 gaat de woei ff pauzeren tot 14:00
|
|
|
Haring High Richardt
|
Gezellig familie daggie met de schoonfamilie op de zwarte markt beverwijk. Voor 5 euries een leuk en orgineel kadotje kopen voor een ander. Weinig gemist zo te lezen vandaag En Richard, mijn meissie begint morgen wat later dus kan die kleine naar school brengen. Ik kan ook al rond 8 uur of zo op Schellie zijn. Denk dat ik lekker vroeg ga. Kijk maar wat je doet Kijk morge wel even wat ik doe
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Morgen naar Schellinkhout maar weer met t thermoskannetje denk ik. Toch nog lekker gekite op muiderberg hoor, niet koud gehad ook dacht ik, tot ik mijn handschoentjes uitdeed en mijn handen flink waren opgezwollen en paars. Medekiter in de buurt die het zag zei:"Wacht maar even op de hel"of iets in die richting. 30 seconden later wist ik wat hij bedoelde, echt helse pijn in mijn handen van de kou Ik was er ook, helaas te kort maar zonder schoentjes en handschoentjes hield het op een gegeven moment wel op. Maar toch wel goed dat je begon met pompen he . Ah, dan weet ik wie je bent Maar inderdaad, was heerlijk om ero te staan! Jij lekker gevaren? ja zeker lekker gevaren, hopelijk kunnen we nog wel even doorgaan zo met dat zonnetje zo! edit: gaat lekker zo met al die dubbele posts
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Of Tim lacht juist: hij kan nu ongeneerd lekkah in sien pakki pissen. Dat doe jij m niet na in je droogpakki Sjon, probeer er ook om 8:30 te zijn... wordt volgens de voorspellingen wss een kortere sessie, vanaf 11:00 gaat de woei ff pauzeren tot 14:00 Ach, kunnen we toch 2 uur het water op. Daarna warm douchie pakken en klussie doen op het werk. Morgenochtend is het wel koud dus doe lekker mijn droogpakkie aan. Ik ga lekker pitten.................bis morgen
|
|
|
|
the littleman
|
Dat dacht je!!!! Ik ben er morgen ook. Iemand moet toch een beetje op de ouwtjes letten.
|
|
|
ditispablo
|
Prima windje na 15.30 vandaag voor de 10. Helaas om 18h donkertjes... en mn zomerpak nu ingeruild voor de nieuwe Psycho; is heeel lekker warm zeg, laat maar komen die winterrrrwind
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Goede vooruitzichten..
WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 9-15 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 16-21 KN, IN HET NOORDWESTELIJK KUSTGEBIED MOGELIJK ENKELE KN MEER. BIJ EEN BUI KANS OP UITSCHIETERS TOT 10 KN BOVEN DE GEMIDDELDE WIND.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jaahhhaaaaaah, d'rum, ben liever een plaatjesmaker dan een praatjesmaker... Ennnn idd nie vergeten.... ff her R2tje doen CU later Leuk dat er nog meer bij komen!! Wordt nog vol op Swoody
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Jaahhhaaaaaah, d'rum, ben liever een plaatjesmaker dan een praatjesmaker... Ennnn idd nie vergeten.... ff her R2tje doen Ik sla vanmorgen over, pist hier van de lucht en geen wind (windstil). Veel fun gaste als het waait tenminste
|
|
|
Ride
|
Kom net aan en het waait hier echt super Ries. Ik twijfel zelfs of ik mijn 8m niet moet pakken en die pak ik niet snel. Regent nu wat maar dat valt wel mee. Ik zou gewoon komen. Iets met Jan Lul en rijden toch.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Das mooi John maar als ik nu weg ga wordt het voor mij de moeite niet meer, en kan ik hooguit een half uurtje vare, niet de moeite helaaass. Ik zet in voor as woensdag heb ik meer tijd en is het een stuk droger. Nog veel plezier met Klaas
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Nee, vandaag wordt m ook niet voor mij. Maar woensdag ziet r weer goed uit. Hoop dan uur of 12 in S.wood te zijn.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Respect John ..dat je met dit kl#te weer het water opgaat ... ik ga vandaag wel even lekker binnen sporten ... veel plezier voor degene die vandaag nog wel gaan ..
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat doen jullie trouwens na het kiten wat betreft gear ? Handschoenen en schoenen spoel ik even uit en laat ik drogen. Trapeze, wetsuit en impact vest laat ik alleen drogen. Kite leg ik een paar uur uit en dan weer in de tas, tas vervolgens open laten staan. Board haal ik een doekje overheen. Of is dit overdreven ?
|
|
|
Ride
|
Nee, niet overdreven hoor. Ik spoel alles uit in bad. En met uitspoelen bedoelik dat ik het afspoel met de douchekraan. Dus wetsuit/droogpak, schoentjes, handschoentjes, eventueel impactvest, trapeze. Ook mijn board spoel ik met schoon water af en laat alles drogen in bad. Kite uithangen of ergens anders laten drogen totdat ie goed droog is en dan pas inpakken. Als je droogpak droog is en met name de seals, beetje talkpoeder pakken en de seals mee inwrijven. De rits behandel ik na iedere kitesessie met een waxstiffie.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
John was de 1e en op tijd voor deze stormachtige regenbui. Wij hadden daar geen 'last' meer van, alhoewel er later nog wel een bui kwam. We hebben wel lekker kunnen varen. De wind was alleen niet zo sterk als we gedacht hadden, maaaaaar een paar YIIIIIIHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHHHH's konden er zeker van af. Nitro 12 V2 is een heul leuk Edge alternatief, en waarbij je 2 Nitro's voor de prijs van 1 Edge krijgt... V2 maakt zijn verhaal helemaal waar, persoonlijk vind ik alleen dat de bardruk wel heel weinig is (Kun je nagaan wat de Element voor bardruk heeft = nada niente naxos wss). Voordeel, hiermee kun je wel heeeeeel lange sessies maken. V2 stuurt natuurlijk niet zo snel als mijn Religion, daarvoor is de hangtime 'a hundred times betta'... Gsjellie met de bovengenoemde gaaais. Was alleen fris, zo niet arschkalt. Maar ja die uitgeknepen theezakkies (spreek: droogpakkies) deden hun werk weer, sodeju! Toen de wind inkakte kwam het zonnetje nog vaag door de wolkies tevoorschijn Ries en Swaffi, zonde dat jullie die uurtjes hebben laten liggen, was nog gesjelliger geweest
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Nog even op Schellinkhout gestaan vandaag, in het begin van de middag stond er een lekkere wind alleen rond een uur of 3 begon het teveel aan uit te worden, zelfs zo erg dat mijn kite uit de lucht viel...toen maar gestopt
|
|
|