snel kopen! wereldkites. Ik heb de 10 en de 14 in bestelling, Ron heeft de 12, Heronimo (die nooit es gezellig meeOHt hier) heeft de 10 en een andere maat heeft de 8m, ze zijn allemaal SWEET. Je moet wel de 2008 hebben...
las net ff review over de rise op kitehigh. maar wat bedoelen ze met dat gat?
overigens moet het wel een kite zijn waar ik 2 jaar lang progressie mee moet behalen. Gaat dit lukken met deze kite? (denk aan uitgehaakte tricks, loops etc, die ik toch een keer wil gaan maken ), de pop etc. Ik wil toch wel wat freestyle gaan doen straks
« Laatste verandering: Juli 02, 2008, 03:15:48 door martijn »
gluur even op www.oceanrodeo.com, het is een soort flow re-attachment, de luchtstroom boven de kite wordt over een grotere lengte vastgehouden waardoor je meer nut hebt van het oppervlak, er staat wel een aardige animatie bij. Hier heb je meteen de animatie: http://oceanrodeo.com/kiting/images/rise/RiseVenturiExplained2.swf het effect is dat die kites lekker gepowerd gevaren kunnen worden en met handelingen die vaak backstalling opleveren (unhooked, hard poppen) blijven ze vliegen. Ik ben er heel enthousiast over, maar ja ik kite pas een jaar dus er zijn mensen die je er meer over kunnen vertellen. Ik heb nog niks negatiefs over de Rise gehoord.
En er wordt al goed mee gebeuld zo links en rechts: (foto van barry, ride Michael oid, van de OR site geript)
Vet man! Hopelijk zondag alweer wind om te testen. Afwachten en duimen
@ Martijn: ik heb de Ocean Rodeo Rise08 12m2 getest van Ron. Daar de laatste persoon in kwestie prachtig beeldmateriaal van heerschap Rudo en mij heeft gewist (want Ron, wij geloven er geen reet van dat een splinternieuwe digicamera slechte foto's maakt ) onder deze kite blijven alleen de verhalen over
Mijn conclusie:
Helaas geen goede kite om mee te springen, lift en hangtime waren bijzonder matig, ik bleef zo lang zweven dat het uitzicht gewoon saai begon te worden
Ontzettend slecht low-end want de kite bracht mij upwind pas vanaf 11kn
Bardruk die precies vertelt waar de kite staat zonder verrassingen. Daardoor perfect te sturen. M.a.w. dood en doodsaai die kite, nooit meer de verrassing onderuit getrokken te worden
Tevens kun je de kite net als de Bandit niet stallen, wat het nog saaier maakt. Nu is uithaken gewoon makkelijk geworden
Kortom volkomen bagger van OR, net zo slecht als de SS Rev, Bandit en Waroo08
Dat venturigat is gewoon gebrek aan voldoende naaigaren in de fabriek in Ching Tjong waar ze door kinderen van 9 in elkaar genaaid worden (naast de EK 2008 voetballen)
Xwatersport heeft echt supervette aanbiedingen. Ik heb net een bijzonder enthousiaste H2H aan de telefoon gehad over die zaak. Die heeft nu een prachtige 11m2 Waroo08
En als die mof Duitser niet gaat betalen kan hij beter niet meer naar het playa komen lijkt me.....maar eerst maar eens afwachten voordat we weer conclusies gaan trekken. Dit jaar alleen maar positieve ervaringen met die lui gehad aan de waterkant. Waar gaat het heen met de wereld?
Vet man! Hopelijk zondag alweer wind om te testen. Afwachten en duimen
@ Martijn: ik heb de Ocean Rodeo Rise08 12m2 getest van Ron. Daar de laatste persoon in kwestie prachtig beeldmateriaal van heerschap Rudo en mij heeft gewist (want Ron, wij geloven er geen reet van dat een splinternieuwe digicamera slechte foto's maakt ) onder deze kite blijven alleen de verhalen over
Mijn conclusie:
Helaas geen goede kite om mee te springen, lift en hangtime waren bijzonder matig, ik bleef zo lang zweven dat het uitzicht gewoon saai begon te worden
Ontzettend slecht low-end want de kite bracht mij upwind pas vanaf 11kn
Bardruk die precies vertelt waar de kite staat zonder verrassingen. Daardoor perfect te sturen. M.a.w. dood en doodsaai die kite, nooit meer de verrassing onderuit getrokken te worden
Tevens kun je de kite net als de Bandit niet stallen, wat het nog saaier maakt. Nu is uithaken gewoon makkelijk geworden
Kortom volkomen bagger van OR, net zo slecht als de SS Rev, Bandit en Waroo08
Dat venturigat is gewoon gebrek aan voldoende naaigaren in de fabriek in Ching Tjong waar ze door kinderen van 9 in elkaar genaaid worden (naast de EK 2008 voetballen)
Xwatersport heeft echt supervette aanbiedingen. Ik heb net een bijzonder enthousiaste H2H aan de telefoon gehad over die zaak. Die heeft nu een prachtige 11m2 Waroo08
En als die mof Duitser niet gaat betalen kan hij beter niet meer naar het playa komen lijkt me.....maar eerst maar eens afwachten voordat we weer conclusies gaan trekken. Dit jaar alleen maar positieve ervaringen met die lui gehad aan de waterkant. Waar gaat het heen met de wereld?
te goede kite dus!:P.
die mof slacht ik dan ook af want hij heeft een verkeerd nummer gegeven. Iedere dag geprobeerd te bellen maar er neemt een andere vent op die Chris (zo heet hij) niet kent. Ik heb zn adres wel (of dat klopt weet ik niet), mn pa gaat een brieftje typen dat hij binnen kort de rekening thuis krijgt gestuurd (700 euro voor die rise).
die mof slacht ik dan ook af want hij heeft een verkeerd nummer gegeven. Iedere dag geprobeerd te bellen maar er neemt een andere vent op die Chris (zo heet hij) niet kent. Ik heb zn adres wel (of dat klopt weet ik niet), mn pa gaat een brieftje typen dat hij binnen kort de rekening thuis krijgt gestuurd (700 euro voor die rise).
Je begaat nu echt een miskoop, Martijn
Echt wel een lekkere kite Om een echt goed oordeel te geven zou ik de kite een hele dag moeten testen, evenals de Waroo08. Maar toch vind ik ze zo met mijn huidige ervaring dicht bij elkaar liggen. Beide gewoon topkites. Voordeel van de Rise08 t.o.v. de Waroo is one-pump wat daar standaard op zit. Tevens is de service van OR NL erg goed!
Maarre, rustig nou, want Ron & Rudo raken zo helemaal door het dollle heen
En wat betreft die Duitser, zal ik eens op het duitse forum een post zetten of iemand die dude kent? Kun je mij alle details ff pb-en zoals zijn kite, kleur, wanneer en hoelaat het is gebeurd e.d.?
Je begaat nu echt een miskoop, Martijn
Echt wel een lekkere kite Om een echt goed oordeel te geven zou ik de kite een hele dag moeten testen, evenals de Waroo08. Maar toch vind ik ze zo met mijn huidige ervaring dicht bij elkaar liggen. Beide gewoon topkites. Voordeel van de Rise08 t.o.v. de Waroo is one-pump wat daar standaard op zit. Tevens is de service van OR NL erg goed!
Maarre, rustig nou, want Ron & Rudo raken zo helemaal door het dollle heen
En wat betreft die Duitser, zal ik eens op het duitse forum een post zetten of iemand die dude kent? Kun je mij alle details ff pb-en zoals zijn kite, kleur, wanneer en hoelaat het is gebeurd e.d.?
Hoe verhouden de prijzen van die OR zich ten opzichte van de Best Waroo? Voor mij is aankomend jaar de prijs het belangrijkst want het zijn gewoon top kites.
Als dit de prijzen zijn ben ik snel klaar, dan wordt het voor mij Best! Juli komen de eerste Best Waroo 2009 naar Nederland om te testen en in September zijn de kite leverbaar
dat zijn list prices Arjan, Wouter kan je vast en zeker price slappen. Ik heb een paar aanbiedingen gezien en daar is weinig tot niks mis mee. mail 'm ff wouter@stormchaser.nl