Kiters uit Rotterdam , meld je!

martijn

Antwoord #6750 Juli 02, 2008, 02:27:05
edit2Rapporteer  
echter moeten ze dan wel tegen een 08 naish cult voor 600 euro op kunnen.

btw, jullie waren toch allemaal zo tevreden over die rodeo rise?? ik zag er 1 voor 700 euro compleet, nieuw
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6751 Juli 02, 2008, 03:00:00
edit2Rapporteer  
snel kopen! wereldkites. Ik heb de 10 en de 14 in bestelling, Ron heeft de 12, Heronimo (die nooit es gezellig meeOHt hier) heeft de 10 en een andere maat heeft de 8m, ze zijn allemaal SWEET. Je moet wel de 2008  hebben...
martijn

Antwoord #6752 Juli 02, 2008, 03:05:58
edit2Rapporteer  
jup is de 08. Die dude heeft m gewonnen met week van de zee en hij is nog in het plastic. Maar vertel is wat meer over die kites:)
martijn

Antwoord #6753 Juli 02, 2008, 03:11:47
edit2Rapporteer  
las net ff review over de rise op kitehigh. maar wat bedoelen ze met dat gat?

overigens moet het wel een kite zijn waar ik 2 jaar lang progressie mee moet behalen. Gaat dit lukken met deze kite? (denk aan uitgehaakte tricks, loops etc, die ik toch een keer wil gaan maken Grin), de pop etc. Ik wil toch wel wat freestyle gaan doen straks
El Rudo

Antwoord #6754 Juli 02, 2008, 03:19:01
edit2Rapporteer  
gluur even op www.oceanrodeo.com, het is een soort flow re-attachment, de luchtstroom boven de kite wordt over een grotere lengte vastgehouden waardoor je meer nut hebt van het oppervlak, er staat wel een aardige animatie bij. Hier heb je meteen de animatie: http://oceanrodeo.com/kiting/images/rise/RiseVenturiExplained2.swf
het effect is dat die kites lekker gepowerd gevaren kunnen worden en met handelingen die vaak backstalling opleveren (unhooked, hard poppen) blijven ze vliegen. Ik ben er heel enthousiast over, maar ja ik kite pas een jaar dus er zijn mensen die je er meer over kunnen vertellen. Ik heb nog niks negatiefs over de Rise gehoord.

En er wordt al goed mee gebeuld zo links en rechts: (foto van barry, ride Michael oid, van de OR site geript)
martijn

Antwoord #6755 Juli 02, 2008, 03:33:10
edit2Rapporteer  
xwatersport mailde net terug met zeer leuke deals. Echter kan denk ik niemand tegen een nieuwe 2008 kite voor 700 euro compleet op.

en na het zien van deze video:
http://www.youtube.com/watch?v=LnPwO-6Fx7M

ik heb die dude gelijk gemaild, grote kans dat die kite het wordt...Smiley
El Rudo

Antwoord #6756 Juli 02, 2008, 03:45:26
edit2Rapporteer  
10 meter toch? die is sweeeeeeeet
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6757 Juli 02, 2008, 03:45:43
edit2Rapporteer  
JONGENS MIJN NIEUWE KITE IS BINNEN!!!  YeSS YeSS YeSS

een nieuwe complete Best Waroo 9m 2008 Joepie

Vet man! Hopelijk zondag alweer wind om te testen. Afwachten en duimen ThumpsUp

@ Martijn: ik heb de Ocean Rodeo Rise08 12m2 getest van Ron. Daar de laatste persoon in kwestie prachtig beeldmateriaal van heerschap Rudo en mij heeft gewist (want Ron, wij geloven er geen reet van dat een splinternieuwe digicamera slechte foto's maakt  Angry) onder deze kite blijven alleen de verhalen over Roll Eyes

Mijn conclusie:
  • Helaas geen goede kite om mee te springen, lift en hangtime waren bijzonder matig, ik bleef zo lang zweven dat het uitzicht gewoon saai begon te worden Undecided ThumpDown
  • Ontzettend slecht low-end want de kite bracht mij upwind pas vanaf 11kn Tongue
  • Bardruk die precies vertelt waar de kite staat zonder verrassingen. Daardoor perfect te sturen. M.a.w. dood en doodsaai die kite, nooit meer de verrassing onderuit getrokken te worden ThumpDown
  • Tevens kun je de kite net als de Bandit niet stallen, wat het nog saaier maakt. Nu is uithaken gewoon makkelijk geworden
Kortom volkomen bagger van OR, net zo slecht als de SS Rev, Bandit en Waroo08 ThumpDown ThumpDown ThumpDownloser

Dat venturigat is gewoon gebrek aan voldoende naaigaren in de fabriek in Ching Tjong waar ze door kinderen van 9 in elkaar genaaid worden (naast de EK 2008 voetballen) ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Xwatersport heeft echt supervette aanbiedingen. Ik heb net een bijzonder enthousiaste H2H aan de telefoon gehad over die zaak. Die heeft nu een prachtige 11m2 Waroo08 YeSS

En als die mof Duitser niet gaat betalen kan hij beter niet meer naar het playa komen lijkt me.....maar eerst maar eens afwachten voordat we weer conclusies gaan trekken. Dit jaar alleen maar positieve ervaringen met die lui gehad aan de waterkant. Waar gaat het heen met de wereld? Roll Eyes InLove
Michiel.
Moderator

Antwoord #6758 Juli 02, 2008, 03:47:21
edit2Rapporteer  
11/7 of 10/6 kan een mooie quiver voor je worden Martijn Wink
hans

Antwoord #6759 Juli 02, 2008, 03:49:46
edit2Rapporteer  
@martijn kopen die kite kan je hem van het weekend uitproberen want er is wind opkomst
El Rudo

Antwoord #6760 Juli 02, 2008, 03:56:56
edit2Rapporteer  
@ Michiel: Ik kan me niet herinneren jou slijterij bonnen te hebben gestuurd....
Michiel.
Moderator

Antwoord #6761 Juli 02, 2008, 04:16:43
edit2Rapporteer  
@ Michiel: Ik kan me niet herinneren jou slijterij bonnen te hebben gestuurd....

Je hebt ze naar het verkeerde adres gestuurd ipv naar Michiel van Geel loser .....Hik! Tongue
Michiel.
Moderator

Antwoord #6762 Juli 02, 2008, 04:17:06
edit2Rapporteer  
ListenToMe Burb
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #6763 Juli 02, 2008, 05:09:17
edit2Rapporteer  
Je hebt ze naar het verkeerde adres gestuurd ipv naar Michiel van Geel loser .....Hik! Tongue

Hehe, gelukkig heb ik zo'n achterlijke naam gekozen dat ik mn bonnen wel zelf heb gekregen Joepie
El Rudo

Antwoord #6764 Juli 02, 2008, 05:33:32
edit2Rapporteer  
vuurwerk?
mmm afgelopen, klonk even alsof Rotterdam in Enschede lag...
Michiel.
Moderator

Antwoord #6765 Juli 02, 2008, 13:55:07
edit2Rapporteer  
vuurwerk?
mmm afgelopen, klonk even alsof Rotterdam in Enschede lag...

Heb je zelf ook zo'n bon achter gehouden? Tongue Grin
El Rudo

Antwoord #6766 Juli 02, 2008, 14:15:26
edit2Rapporteer  
hehehehe wakker hoor

hips

nee er was gisteren wss een surinaams feest, heb ook een optocht door de laan gehad
martijn

Antwoord #6767 Juli 02, 2008, 14:40:21
edit2Rapporteer  
Dus gewoon kopen die kite dude's? ik ga hem vanavond even bellen YeSS

Michiel, jij vindt de kite dus ook helemaal geweldig? zeker een kite waar ik 2 jaar veel plezier aan ga hebben:)?!

martijn

Antwoord #6768 Juli 02, 2008, 14:44:21
edit2Rapporteer  
haha, ik was te bang dat'ie straks weg was Tongue Ik heb m nu gereserveerd, vanavond bel ik hem nog ff over de prijis.

JONGENS, MN NIEUWE KITE IS NU BIJNA ZEKER EEN OCEAN RODEO RISE 10M!! YeSS

zaterdag heb ik m waarschijnlijk al.

nu ga ik mn laatste tentamens maken en dan: dagdag school YeSS
martijn

Antwoord #6769 Juli 02, 2008, 14:47:44
edit2Rapporteer  
JONGENS MIJN NIEUWE KITE IS BINNEN!!!  YeSS YeSS YeSS

een nieuwe complete Best Waroo 9m 2008 Joepie

Vet man! Hopelijk zondag alweer wind om te testen. Afwachten en duimen ThumpsUp

@ Martijn: ik heb de Ocean Rodeo Rise08 12m2 getest van Ron. Daar de laatste persoon in kwestie prachtig beeldmateriaal van heerschap Rudo en mij heeft gewist (want Ron, wij geloven er geen reet van dat een splinternieuwe digicamera slechte foto's maakt  Angry) onder deze kite blijven alleen de verhalen over Roll Eyes

Mijn conclusie:
  • Helaas geen goede kite om mee te springen, lift en hangtime waren bijzonder matig, ik bleef zo lang zweven dat het uitzicht gewoon saai begon te worden Undecided ThumpDown
  • Ontzettend slecht low-end want de kite bracht mij upwind pas vanaf 11kn Tongue
  • Bardruk die precies vertelt waar de kite staat zonder verrassingen. Daardoor perfect te sturen. M.a.w. dood en doodsaai die kite, nooit meer de verrassing onderuit getrokken te worden ThumpDown
  • Tevens kun je de kite net als de Bandit niet stallen, wat het nog saaier maakt. Nu is uithaken gewoon makkelijk geworden
Kortom volkomen bagger van OR, net zo slecht als de SS Rev, Bandit en Waroo08 ThumpDown ThumpDown ThumpDownloser

Dat venturigat is gewoon gebrek aan voldoende naaigaren in de fabriek in Ching Tjong waar ze door kinderen van 9 in elkaar genaaid worden (naast de EK 2008 voetballen) ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Xwatersport heeft echt supervette aanbiedingen. Ik heb net een bijzonder enthousiaste H2H aan de telefoon gehad over die zaak. Die heeft nu een prachtige 11m2 Waroo08 YeSS

En als die mof Duitser niet gaat betalen kan hij beter niet meer naar het playa komen lijkt me.....maar eerst maar eens afwachten voordat we weer conclusies gaan trekken. Dit jaar alleen maar positieve ervaringen met die lui gehad aan de waterkant. Waar gaat het heen met de wereld? Roll Eyes InLove

te goede kite dus!:P.

die mof slacht ik dan ook af want hij heeft een verkeerd nummer gegeven. Iedere dag geprobeerd te bellen maar er neemt een andere vent op die Chris (zo heet hij) niet kent. Ik heb zn adres wel (of dat klopt weet ik niet), mn pa gaat een brieftje typen dat hij binnen kort de rekening thuis krijgt gestuurd (700 euro voor die rise).

k u t ik ben te laat, laters
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6770 Juli 02, 2008, 14:48:30
edit2Rapporteer  
Yessssssssssssssssssssss.

iedereen over op de geile Rise!!!!!!!!!!!!!!!!!

binnenkort heb ik ook het loopmachientje erbij....de 8  loser

en nu waaien!!! ListenToMe ListenToMe ListenToMe ListenToMe ListenToMe ListenToMe ListenToMe ListenToMe ListenToMe

Michiel.
Moderator

Antwoord #6771 Juli 02, 2008, 15:04:03
edit2Rapporteer  
die mof slacht ik dan ook af want hij heeft een verkeerd nummer gegeven. Iedere dag geprobeerd te bellen maar er neemt een andere vent op die Chris (zo heet hij) niet kent. Ik heb zn adres wel (of dat klopt weet ik niet), mn pa gaat een brieftje typen dat hij binnen kort de rekening thuis krijgt gestuurd (700 euro voor die rise).

Je begaat nu echt een miskoop, Martijn loser schater

Echt wel een lekkere kite ThumpsUp
Om een echt goed oordeel te geven zou ik de kite een hele dag moeten testen, evenals de Waroo08. Maar toch vind ik ze zo met mijn huidige ervaring dicht bij elkaar liggen. Beide gewoon topkites. Voordeel van de Rise08 t.o.v. de Waroo is one-pump wat daar standaard op zit. Tevens is de service van OR NL erg goed!

Maarre, rustig nou, want Ron & Rudo raken zo helemaal door het dollle heen Roll Eyes YeSS

En wat betreft die Duitser, zal ik eens op het duitse forum een post zetten of iemand die dude kent? Kun je mij alle details ff pb-en zoals zijn kite, kleur, wanneer en hoelaat het is gebeurd e.d.?
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6772 Juli 02, 2008, 15:18:20
edit2Rapporteer  

Je begaat nu echt een miskoop, Martijn loser schater

Echt wel een lekkere kite ThumpsUp
Om een echt goed oordeel te geven zou ik de kite een hele dag moeten testen, evenals de Waroo08. Maar toch vind ik ze zo met mijn huidige ervaring dicht bij elkaar liggen. Beide gewoon topkites. Voordeel van de Rise08 t.o.v. de Waroo is one-pump wat daar standaard op zit. Tevens is de service van OR NL erg goed!

Maarre, rustig nou, want Ron & Rudo raken zo helemaal door het dollle heen Roll Eyes YeSS

En wat betreft die Duitser, zal ik eens op het duitse forum een post zetten of iemand die dude kent? Kun je mij alle details ff pb-en zoals zijn kite, kleur, wanneer en hoelaat het is gebeurd e.d.?
Hoe verhouden de prijzen van die OR zich ten opzichte van de Best Waroo? Voor mij is aankomend jaar de prijs het belangrijkst want het zijn gewoon top kites.
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #6773 Juli 02, 2008, 15:22:49
edit2Rapporteer  
Rise SLE 4m € 649 € 1009 
  Rise SLE 6m € 749 € 1109
  Rise SLE 8m € 819 € 1179
  Rise SLE 10m € 889 € 1249
  Rise SLE 12m € 969 € 1329
  Rise SLE 14m € 1089 € 1449
  Rise SLE 16m € 1179 € 1539

Als dit de prijzen zijn ben ik snel klaar, dan wordt het voor mij Best! Juli komen de eerste Best Waroo 2009 naar Nederland om te testen en in September zijn de kite leverbaar ListenToMe Joepie YeSS
El Rudo

Antwoord #6774 Juli 02, 2008, 16:05:28
edit2Rapporteer  
dat zijn list prices Arjan, Wouter kan je vast en zeker price slappen. Ik heb een paar aanbiedingen gezien en daar is weinig tot niks mis mee.
mail 'm ff wouter@stormchaser.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.