Dutchy112
Logs: 0 | 1669 uur
|
Nee.. niet vandaag.. ga ik morgen doen...maar ze zien er super gaaf uit.. door de vlaggen heb ik de keuze gemaakt om kleiner te varen.. maar morgen edge time..
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
echt geen -10 en water leek wel iets warmer dan zeewater.
Haha, ik zag je nog gaan op de cam. Gek! Dat je het woord "warm" met deze temperaturen durft uit te spreken! haha Lake Playa en graden onder nul zijn 2 dingen die iig niet in mijn favorieten staan...
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
de polder was best leuk vanochtend, vlak met een leuk mooi golfje, tot dat mn p lijn van mn 5m brak.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
de polder was best leuk vanochtend, vlak met een leuk mooi golfje, tot dat mn p lijn van mn 5m brak.
En? Nog flink moeten zwemmen, of was het dicht bij de kant? Geen weer om dat soort panne te krijgen.
|
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
het gekke is dat de noise met een gebroken p-lijn wel behoorlijk kan blijven vliegen dus was er geen zwempartij oid, zat wel bij de golven dus moest het hele takke eind teruglopen. had ik die blauwe p lines van evan er maar aan gehouden de stroming was wel ruk met opkomend
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
het gekke is dat de noise met een gebroken p-lijn wel behoorlijk kan blijven vliegen dus was er geen zwempartij oid, zat wel bij de golven dus moest het hele takke eind teruglopen. had ik die blauwe p lines van evan er maar aan gehouden de stroming was wel ruk met opkomend De polder, welke spot is dat. Een wavespot met oost, ken ik niet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
het gekke is dat de noise met een gebroken p-lijn wel behoorlijk kan blijven vliegen dus was er geen zwempartij oid... Heb ooit iemand moeten slepen waarbij de p-line ook gebroken was. Kite vloog voor geen meter meer. Evan kent dat merk wel Beter dat hij het nog doet. Die p-line zit er niet voor niets op zou je zeggen. Morgen kijken of ik het er ook op ga wagen..
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Gaat geen lampje branden Ik vergis me in dat andere troepmeek destijds van miss Mai. Dat was 'm. Robby's rommel heeft nooit een p-line gehad Ik begin alles een beetje kwijt te raken na zoveel dagen zonder goede sessie Niet begrepen waarom de Noise zo'n conventionele bridle heeft. Geen merk gebruikt dat meer, terwijl ik overal hoor en lees wat een top kite het is!? Pfff. Ik wil gaan kiten, maar er staat toch echt 0grC op de thermometers aan zee
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
vanochtend ff nieuwe p lijnen erop gezet en vandaag weer richting walcheren gekoerst, kom ik daar geheel wit landschap en bft 7. toch 2,5 uur met mn 5meter het water in geweest, klinkt wellicht ongeloofwaardig maar het was niet super koud, behalve mn vingertkootjes van mn linkerhand, grootste vijand was de stroming, maar toch een lekkere sessie gehad met golven
|
|
|
|
drifter
|
absoluut. maar misschien heeft ie wel zijn ''magic'' surfboard gevonden en krijgt ie het er ontzettend warm van.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
absoluut. maar misschien heeft ie wel zijn ''magic'' surfboard gevonden en krijgt ie het er ontzettend warm van.
Zou zijn quest eindelijk voltooid zijn?
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
Het warmste moment was nog een sprintje naar mn 6m op het strand die al in handen was van een Duitse vader en zoon die de Noise in zak gewoon wilde meenemen. zoiets van "he was dat, dat zal wel van niemand zijn en kan ik gewoon meenemen"? Qua quest, hmmm heb laatst nog een nieuw surfboard gekocht, genaamd "fartnocker"....dus wellicht voltooid? :0, hmm zal wel niet...
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Jullie zijn allemaal gek. Wat heb je met die duitser gedaan ? Ik wil even schaamteloos spammen; check mn nieuwe website http://www.recordedmedia.nl/Staat ook nog eens wat ander werk dan al dat gebungel aan die kite altijd!
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik heb toch ook een redelijk goede sessie gehad op de oosterschelde. Enkel koude voeten (goedkope schoentje, dacht dat de winter gedaan was en wou geen dure schoentjes meer kopen deze winter) en even een bevrozen kin gehad na 3 crashes kort achter elkaar.
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dankje! Ben nog steeds benieuwd wat je met die duitser hebt gedaan
|
|
|
ronny